Tuesday 14 August 2012

my last meet with him in this ramadhan...:)

~~Start with 6.30 pm when i meet him.. 14 August 2012

Actually 14 August 2012 birthday him,, so today me together out to fasting at Nasi Ayam kukus .. And the excited moment when i give me some present. Alaa ,,, sebenarnye aku tak pandai sangat beli kan hadiah untuk lelaki,, harap2 sangat lah die suke dengan hadiah to :) .. sehelai kemeja :) .. ye laaa 1st time belikan hadiah untuk lelaki ,... Time nak beli to ,, semua kedai aku ushaaa,,,, tak de yang cantik kat pandangan mata, lepas berejam2 jalan ,, last2 dapat jugak kat 1 kedai techno.. :D ... Ohh reaksi die time bagi hadiah tu ? .. biasa ajeee kot sebab time aku bagi time balek... I was very blushing that time,, 1st time in my life give present with the man that me love. kekok, rasa macam perasan, syok sendiri semua ada... :P tapi the moment is gonee .. After me back ,, dia adalah text bout the present ... :)
Oahhh !!!! ... the important thing today ,, aku balek umah harini... now ,, im'r waiting my beloved father  to pick me . :)
ada ucapan sikit nak cakaap : SELAMAT HARI RAYAAA :)

No comments:

Post a Comment